Otse põhisisu juurde

Kas Austraalia loomariiki tunned sa?

Kommentaarid

  1. Näed siis, suutsin isegi 3 vastust õigesti panna... mis on küll õnne ja juhuse küsimus, sest ega ma tegelikult ei teadnud neist vastustest üheksat (kukkurkuratist oli nädalavahetusel just üks saade :)). Kas neist on siin blogis tegelikult kõigist juttu olnud ja asi minu tähelepanematuses? Igatahes olen ausalt rumal ja tore, et õiged vastused ka ära nägin, ei pea googeldama hakkama. :)

    PS! Sipelgasiili küsimus oli liiga lihtne, et sellise vastusega olla :D

    VastaKustuta
  2. Ohoo, kukkurkuratist on täitsa eraldi saade? Kuidas tema siis nii suure tähelepanu osaliseks sai?
    Muide, ma teadsin nende küsimuste vastuseid, nagu sa kahtlustada oskad, siis 100%.
    Ma üldiselt huvitun kohalikest loomariigist ka üpris palju, see on siin teistsugune ja üsna kirev. Nii palju selliseid loomi- elusolendeid, keda mujal maailmas üldse olemaski pole. Aga küsimused olid rasked.

    Mõtlesin alguses, et võiks selle testi põhjal kõige targemat sõpra kuidagi premeerida, kes vastab küsimustele kõige paremini. Eile oli vaba päev, käisin šoppamas ja ostsin meene. Nüüd aga mõtlen, et võiks hoopis premeerida seda, kes julges oma tulemust avaldada ehk siis sind :) Sa võiksid mulle kuskile oma saare aadressi saata.

    VastaKustuta
  3. Blogis pole ma kirjutanud loomadest, kuigi mitmed mõtted tekkisid pärast Wildlife parki külastamist. Seaninaga kilpkonnast ja sülitavatest kaladest ja kellest veel iganes, aga jah..ei tunne ikka loomariiki nii hästi, et mingi kirjutise välja venitaks. Kuigi alati saab teha eeltööd.
    Ja sa pole üldse rumal!Kui ma siin ei elaks ja ei käiks koguaeg mingite kohalike loomadega läbi ja ei läheks pärast kokkupuudet koju ja ei sisestaks googlisse otsingu looma teemal, siis..tõenäoliselt oskaks huupi vastata ka umbes 2-3 küsimusele.

    VastaKustuta
  4. Mina sain 4 vastust õigesti. Kaamli küsimust teadsin, sest ma ükskord küsisin su käest nende kohta. Ja sipelgasiili puhul nõustun, olin ka jumala kindel, et see on trikiga küsimus ja oma meelest üritasin üle kavaldada, aga jäin hoopis pika ninaga. Päris tubli muidu, et sa üldse sellise viktoriini kokku viitsisid panna. See näitab pühendumist! ;D

    VastaKustuta
  5. Kukkurkurat on lihtsalt nii lahe tegelane, et jäime National Geographicut tema pärast vaatama... Tallinnas on mul see luksus olemas. Mul siiani pilt silmade ees, kuidas väliselt armas elukas kahe suupoolega toorest liha õgis. Ok, hambad olid tal ka koledad :)

    PS! Loomadest ja lindudest on alati hea lugeda, nii et jään huviga ootama.

    Ja see üllatusmeene... nii armas! Panen oma aadressi Sulle e-maili :)

    VastaKustuta
  6. Mulle endale meeldivad sellised testid, vahepeal ikka jääb midagi meelde, kui selliseid asju lahendad ja selle koostamine polnud üldse ajakulukas.

    Sipelgasiili küsimus oli jah trikiga. Liiga lihtne, et olla õige.
    Muide Helin, sulle peaks ikka ka miskit orgunnima, sest sa oled ka üsna julge oma 40%. Ülikoolis selle eest midagi head ei saaks, aga reaalelus saab huvi ja proovimiste eest ikka midagi:) Elukoht on ikka sama, eks?

    Ja tegelt peaks teid kahte südamest tänama toetuse ja huvi, aja ja hinge eest, mis te olete siia virtuaalruumi jätnud.
    Sest Helinilt ja Käthelt saab alati mõtete edasiarendusi, lisaküsimusi, tagasisidet ja muid hinnanguid, ideid ja emotsioone. Mul oli seda nagu nii plaanis teha, aga nüüd saab lihtsalt mitu korda tänada.

    Meie "tiimis" on Andres eluslooduse tundja, peaks ta arvuti taha istutama ja kirjutada laskma.

    PS!Käthe, ära siis unusta mulle täna aadressi saata.

    VastaKustuta
  7. Ma igatahes täna hommikul panin posti, lubati 10 päeva pärast kohale toimetada, kui just Islandi vulkaan taas aktiivseks ei muutu.

    Ja siis veel. Hakkasin seda testi täna ise lahendama ja leidsin, et mul on üks faktiviga sees. Nimelt on 20-sendilise peal nokkloom, mitte sipelgasiil. Ma vist olin nii sipelgasiili teemas sees, et kirjutasin automaatselt sipelgasiil, kuigi tegelikult mõtlesin nokklooma. Nii, et..jah. Nokkloom on mündi peal.

    VastaKustuta
  8. Heh, tegin täna ka testi ja ikka ei saanud 100%... on ikka pea küll, miski ei jää meelde. Aga 70% on ka juba tulemus, eks!

    Igatahes on see väga mõnus testike! Aitäh veelkord!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Vene köögi lemmikumad road: sõrnikud

Mees on heategevuslikul viktoriinil, laps sättis end magama ja koer tuulutab jalgu taeva poole hoides oma kõhualust. Kellelgi neist pole mulle ühtegi pretensiooni ning otsustasin  õhtusöögiks midagi naiselikku, lihtsat ja minevikuhõngulist teha.  Kapis oli kodujuustu, munasid, jahu, suhkrut, soodat, äädikat ja vanillisuhkrut ehk kõik vajalikud komponendid, et valmistada lapsepõlves tihti söödud tvoroznikuid (kutsutakse ka sõrnikeks). Minu meelest asendab Austraalias saadaolev kodujuust ( cottage cheese ) suurepäraselt originaalretseptis kasutatavat kohupiima. Kuna ta on meil siin selline vedelavõitu, siis peab rohkelt jahu panema, et asi kotletina koos püsiks ja ilusti läbi praeks.   Kahjuks pole sõrnikute ajaloost kuigi palju teada, teatakse vaid nii palju, et esimese sõrniku valmistas keegi slaavlane. Sõrnikud kuuluvad ju korraga Valgevene, Ukraina ja Vene köögi toitude hulka. Miks kaks nime? Just sellepärast, et vanasti ei tuntud sellist piimatoodet nagu tvorog (творог on

Põnnidega telkimise kogemusest

Mul paluti väga intrigeerival teemal kirjutada ehk mida me sööme, aga ma kogun veidi julgust ja inspiratsiooni, kuidas sellest võimalikult poliitkorrektselt kirjutada. Nõnda, et inimestele kirjutis taimetoidulisuse propageerimisena ei tunduks, samas ise ei taha ka väga üksikasjadesse laskuda, sest inimestel on kombeks uurida ajuvabasid ja asjasse mitte puutuvaid asju stiilis, kust sa oma valku saad ja kas võtad B12 vitamiine lisandina.  Aga sellest kõigest äkki järgmises postituses? Või kui mind juba sissejuhatuses kividega loopima hakatakse, siis võib-olla jätan selle teema enda tervise huvides kajastamata. Nagu tead voodielust kirjutamisega. Kõik teavad, et see toimub, aga üksikasjadesse ei tahaks pühendatud olla.  Praegu tahaks rääkida kiire loo meie aastavahetusest. Algas see seiklus pastaka keerutusega. Istusin ilusal päikesepaistelisel päeval, vaatasin kaugusesse ja siis tuli välkmõte - et läheks õige aastavahetuseks kogu perega telkima! Helistasin Andresele. See on ju s

Beebi Daniel passipiltide seeria